Familjärt

Åt så mycket skit igår så Anna Skipper hade behövt terapi om hon såg oss.. Men gott var det!
Var faktiskt skönt att vara hemma igår, vi är så sociala nu för tiden så klockorna stannar.. Så när vi är ensama på helgerna så är det skönt..
Känns som vi har folk på middag flera gånger i veckan.. I love it!
Längtar tills ikväll då Jesper och söta Åsa kommer .. hm.. måste bara klura ut vad vi ska laga..


Satan vad trött jag är.. Vera är inte nådigt morgonpigg nu för tiden.. och dom som känner mig vet att jag skulle kunna sova 17 tim per dygn om jag fick.. det är ju skönt att sova!

Har inte ett skit att skriva, så nu ska jag bada Vera, sen ska jag bada mig själv och sen ska vi vara familjära..

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0