Tummen mitt i handen??

Åkte till ikea i morse.. köpte gardiner till vardagsrummet, ääntligen!!
Men jag får ju inte upp skiten! Fan att man inte ska klara sånt själv.. Det är alltså gardinstången jag inte får upp, trots hjälp från skruvdragaren.. Då jag var svettig, darrig i högerarmen och väldigt irriterad gav jag upp! Jag som ville fixa och göra fint idag!
Jaja, får göra det ikväll..






Vera och mamma


Älskade unge, som idag reste sig upp helt utan hjälp.. Stog och vinglade en stund och satte sig sen ner mjukt och fint på rumpan..
Rekordet är nu 4 steg.. Nu får du inte växa mer min älskling!


I kväll kommer mamma och pappa på besök så deras tvättmaskin lagt av och ska låna våran tvättstuga.. Så jag ska snart sätta igång och baka äppelpaj, men först ska jag kolla i skåpen om vi får nån middag idag!


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0