Saknar min bebismage!

Hade Fabian och gulliga Emilie här på tacos idag..
Halv sju åkte dom vidare på inflyttningsfest..
Kvart över sju åkte min ögonlock igen.. Vaknade dock 17 gånger av att Vera antingen drog mig i håret eller petade mig i ansiktet..
Tillslut fick hon välling och somnade som en stock..
20.00 bestämde jag mig för att sova, 20.15 fastnade jag vid datorn och här sitter jag än.. men ska faktiskt krypa till kojs snart..
Jag skiter i att det är lördag, jag är trött.. jag vill sova..


Har kollat runt lite i gravid bloggar och så..
Jag saknar min bebismage...!
Jag saknar den sjukt mycket.. vill klappa den.. Vera älskade, rara, bästa, underbara unge.. vill du krypa in igen? Bara för en liten stund? Så kan jag få klappa på dig och så kan du få sparka lite på mig??




(Det är INTE en cd skiva under armen, det är skugga.. OBS!)




Some old pics..


Dagens hit: Fabbe labbe liten och tillhörande
Dagens shit: Förmiddagen och den brutala tröttheten som har sänkt sig över mitt sinne och verkar vilja stanna..


Kommentarer
Postat av: Laura

inte en cd skiva... hehehe.... :D

2008-10-11 @ 21:48:41
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0