Onsdag

När klockan var 10 imorse hade jag halvt stor städat hela lägenheten.. Det kallar jag effektiv!
Sen bakade jag en äppelpaj..
Om jag var Robin skulle jag fria direkt..! (pik, pik)

Det var jätte mysigt att ha mammorna här och se barnen leka med varann..såå söta dom små liven..
Sen var jag upp till ICA och hämtade ut ett paket från H&M..
Sen har jag och R planerat in i minsta detalj hur vi ska göra i klädkammarn..
Och så kom vi fram till att vi kanske ska flytta ingången till vårat sovrum istället för ifrån hallen..men det får bli vid ett senare tillfälle.. Coooooolt!!!
När vi är klarar här så kommer det att se heeelt annorlunda ut kan jag lova.. Snart så ska vi måla alla dörrfoder(?) i hallen vita, nu är dom vitlaserade.. FAN VAD KUL ALLT ÄR!!!!!



Igår tog Vera 4 steg..duktig!
Nu är det tv..

Natti

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag vill bara berätta att jag också har städat. Massor! Och därför förväntar jag mig också ett frieri... Den du!

2008-10-22 @ 20:19:07
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Om Du får ett men inte jag, då är det nåt allvarligt fel på samhället... eller... mig??

2008-10-23 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0