Nice sunday

Igår var vi på Aquaria ute på Djurgården..
det var inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Trodde det skulle vara stort och ljust och stooora bassänger, men det var burrigt, mörkt och det kändes som vi var i en grotta typ..
Men det är ändå kul att ha varit där.







På kvällen var vi hemma hos mina föräldrar för en tvättäkta familjemiddag..
Och nu bär det strax av till ikea..
Satt på hemsidan igår kväll och kollade runt, och satan vad mycket jag ska köpa till tösen.. Dom har så sjukt mycket som man missar i butiken, den här tex:


Coolaste pipmuggen!! =D

Så nu ska vi göra oss iordning och åka innan heeela norra stockholm börjar trängas på parkeringen.. Sjuukt, hysteri.. Blir lika irriterad varje gång..

Nice sunday!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Roligt, jag vill också åka till IKEA... får se om erik är lika sugen på det. Han är rätt bakis idag tyvärr



kram

2008-10-26 @ 11:59:02
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0