Let it snow

Har precis tryckt i mig ett ton tacos! Det var jävligt gott! Det blev to.m över så det räcker till imorgon också.. FAST jag är mätt... hmmm.. har jag gått och blivit smal utan att jag märkt det??

I dag åkte vinter jackan på..
Jag är en sån som HATAR att frysa, det finns inget värre.. så förra året köpte jag en ny jacka. Stor, varm och skön.. Och i år kan jag ha den knäppt!!! Förra året var det ju inte mycket som gick runt min midja, då var jag ju höggravid..

Ängsmark med snö

Hoppas på myyycket snö i år..
Snälla snälla rara snöguden!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tacos ni också?? haha, det käkade vi idag också!



Elias har också fattat det där hur man får fram saker under soffan. Mycket intressant att hitta där faktiskt.



Vi ses imorgon!



kram!

2008-10-29 @ 23:39:40
URL: http://hennestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0