Le kitchen

Nu är det äntligen färdigt..
Först en påminelse om katastrofområdet före:




Efter:





Matplatsen


Självklart väntade jag tills det blev mörkt så man fick tända ljus och höja mysfaktorn (förlåt laura för mys-ordet) ytterligare..

Dörren är borta, bänkskivorna är utbytta och förlängda, spisen är ny och hyllor är uppsatta där dörren var innan.. Och så nytt kakel förståss!
Vi är sjukt nöjda, TACK Jesper för all hjälp! Puss

Nu ska jag slå in paket! (So much for that "gå och sova tidigt")




Dagens hit: Le Bro
Dagens shit: Att vagnen inte alls får plats i skuffen..


Natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad snyggt kök! Jag blir inte aaaaalls avis:P



Synd att din vagn inte passar i skuffen, du kan inte lämna tillbaka den och köpa en som har två handtag istället för ett stort då? De blir ännu mindre än denna.

2008-10-05 @ 00:31:08
URL: http://hennestankar.blogg.se/
Postat av: Laura

Fan vad grymt duktiga ni har varit! Jag förväntar mig stora mängder mat och myys i det vackra.... :D

2008-10-05 @ 12:24:10
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0