I dag har vi varit....

....nere på öppna förskolan och gjort hand och fot avtryck..
Vera verkligen älskar att vara där, och hon älskar att pussa och krama på dom andra barnen.. såå sött!!!
Hon gav söta Elias några schyssta frisyrer med sitt slem...=D

Sen så har jag faktiskt lyckats att lägga ut ett klipp på youtube.. men smarta jag fattar inte hur ja ska länka hit...

Det ska snöa i natt.. Robin håller på och byter däck på volvon just nu.. Min kanske får nytt i helgen eller nåt.. Hoppas att det inte är allt för jävligt väder i morgon då jag ska till Underbara barn mässan i Älvsjö..
Ska bli jätte kul, har aldrig varit där förut..

                                                         ubb_loggul


Återkommer med massa bilder kan jag tänka mig..

Nu väntar jag bara på att Robin ska komma hem med chokladen som jag bad honom köpa med sig hem.. mmmmm,...


So long!

Kommentarer
Postat av: Jenny Wiberg

Mässan är så rolig eller var när jag var där för två år sedan, trodde att jag skulle missa den i år men Anton sa precis att vi också kan åka i helgen, men det blir förmodligen på lördag. Du får skriva om hur det var och lägga ut lite foton.

2008-10-30 @ 22:05:46
Postat av: Cissi

Ska testa hemma sen hur man får upp hela YpuTube-bilden i inlägget, ska gå men aldrig testat



återkommer om det :)

2008-10-31 @ 07:30:39
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0