Har inte ett skit att skriva...

...som vanligt nu för tiden...fan..

Har i alla fall varit på ikea och i barkarby idag.. har aldrig sett så mycket bilar på ett och samma ställe, det var helt sjukt! Dom hade to.m sagt på radion att det var bilkaos i barkarby, bilar kom varken ut eller in.. Såå besvärligt tyckte jag inte att det var, men satan vad bilar..

Köpte en super fin julstjärna på rusta.. En stooor stjärna i guld och vitt, längtar som fan tills jag får hänga upp den!!
Och Robin smet iväg och köpte golv till klädkammarn! Awesome!
Ska faktiskt tillbaka till ikea imorgon och köpa gardiner! Jag är en riktig konsumerare (?) jag=D

Robins familj åkte hem för några timmar sen, mysigt att ha folk omkring sig! Vera vägrade ju förstås att gå, tog väl ett steg eller två, men det var inte så mycket mer.. typiskt, dom lär ju tro att vi ljuger..=S

Kollar på "40 year old virgin" nu.. Den är fan rolig, var sjukt länge sen jag såg en film senast..
Men som sagt, har inte ett skit att skriva egentligen, så varför sitta här och slösa tid?
Jag ska ta mina trötta, bleka, små (?) skinkor och sätta dom i soffan i stället och kolla klart på filmen.. Kanske.. känner jag mig själv rätt så kommer jag att antingen somna i soffan eller gå och lägga mig när det är en halvtimme kvar..
Blir så trött på mig själv..

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0