Happy

Då har man ätit sig mätt igen då.. väldigt mätt.. för mätt.. Är fan ett under att jag inte väger 50 kg mer än vad jag gör..!
Men det var väldigt gott och jag fick extrem matkoma.. sängen ropar högt på mig och jag ska alldeles strax krypa ner i den och låta den vagga mig till sömns..(?) Måste bara kolla runt på dom vanliga sidorna på da internetski först.. som alltid, kan va därför som det blir så sent varje kväll och jag känner mig som en överkörd igelkott varje morgon.. men vad gör man inte för att hållla sig uppdaterad??

Ikväll så har jag TRE vittnen på att Vera tog 17 steg.. Hörde ni det?? 17 STEG!!! Jag blev alldeles till mig och visste inte vart jag skulle ta vägen.. Flög upp och satte filmkameran i händerna på Cissi, men självklart fick vi bara med typ 5 steg.. Fast kanske 3-4 gånger, så det blev bra ändå..
Så medans hon tog sina 17!! steg så växte jag 17 cm..





Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på.. funderar på långpromenad.. kan hända, kan hända..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så himla duktig, lilla vera!!

2008-10-29 @ 08:58:09
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0