Gardin fan

Söta Laura kom förbi efter jobbet och var uppspelt då hon skulle på visning i kväll.. En VIP visning=D Bra där!! En liten fin lägenhet med stor uteplats alldeles i närheten av där vi bor.. gångavstånd med andra ord.. Fucking awesome!
Så nu tycker jag att vi alla håller tummarna att tösen har medvind i morgon och änligen kan göra en adressändring!

Mamma och pappa har precis åkt hem, Vera har precis somnat (as in totaldäckat) , Robin borrar och skruvar för att få upp dom satans gardinerna som jag strukit och fållat ikväll! Puh, duktig som få! (jag alltså, som krupit runt på golvet som ett annat Mähä och gjort allt för att få dom lite släta, men Robin är också väldigt duktig!)
Det började inge bra dock.. första gardinen jag gjorde fållade jag upp åt fel håll, alltså utåt och inte inåt, så den var bara att glömma. som tur var så hade jag 4 längder men behövde bara tre, så det var inte hela världen.. det jobbiga var bara att behöva stryka en i onödan.. Men men, det är ju jag i ett nöt skal, fort ska det gå.. och då blir det lätt så.. Skärpning!!

Jag ska snart gå och lägga mig och drömma om en väldigt lång sovmorgon, och imorgon blir det förhoppningsvis öppna förskolan och på kvällen Desperate housewives och en massa kackel!


Gonatt på er!!

Ps. I kväll slogs rekordet på 4 steg, det nya är 6 små..

Kommentarer
Postat av: Laura

Thank you for the support my dearest dear!! =)

2008-10-27 @ 23:01:08
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Åsa

Here´s the recept!

Bakpotatis röra a´la Åsa ;-)



Turkisk Yoghurt

Finhackad(smulad) FetaOst

Finhackad Rödlök

Färskpressad Vitlök

Salt

Persillados (En krydda, vet du vilken? )

Jag serverade olika grönsaker till och grillad kyckling.

Ni e så duktiga med allt, värsta "äntligen hemma" familjen ju. Jag vill också ha en Walk in Closet, den är högst på min önskelista ;-)

2008-10-27 @ 23:51:21
Postat av: Sandra

Hej! Jag såg inte ens ditt meddelande förrän jag kom hem vid 17.30 idag^^ Jag har varit ute på stan med Elias mormor hela dagen idag! Men hoppas ni hade kul!

2008-10-28 @ 22:12:33
URL: http://hennestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0