En härlig söndag!

Idag har jag varit en tvättäkta hemmafru..
Dagen började med att hela familjen tog en promenad till affären och köpte ingredienser till da cheesecake som jag sedan gjorde..
Laura och Bäret fick avnjuta denna skapelse, om än lite för varm då vi, tjockisar som vi är, inte orkade vänta på att den skulle kallna.. Den var väl sådär.. var första gången, så måste ge mig själv lite cred..

Sen blev det tacopaj för hela slanten, hemmafru som sagt..=)
Gott var det och mätt blev man..
Illamåendet har precis börjat avta..

Kul att ha folk runt omkring en här hemma en hel dag!

Robin blev under sin dusch varse att varmvattnet börjat sina..
Ser det som en chans att slippa blöta ner mig och kan istället krypa ner i sängen tidigare.. Sweet.. Tog ju faktiskt en snabbdusch i morse, så det är bara håret som får somna skitigt..
 


Dagens hit: The guests
Dagens shit: Nope, nada, zero


Amerikansk cheesecakeTacopaj

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej hej..

Har inte haft så mkt datatid på senaste ;-)

Stolen är nu lämnad hos Veras farmor =)

Kanske blir det en tripp till Sthlm nu i helgen.

Skulle verkligen vara roligt att ses snart!!

Kram på er

2008-10-12 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0