Dinner and a movie

Jag längtar till onsdag!
Då har jag styrt upp en middag här hemma innan vi går på bio och kollar Mamma mia!
Tjejerna ville gå ut och äta, men då min ekonomi just nu är pretty non existent, så tyckte jag att det både är 100 ggr mysigare, billigare och , hey, om jag får säga det själv, godare, att äta hemma... En a´la Jenny är aldrig fel.. ;)


Mamma Mia


Ser extremt mycket fram emot både maten och bion.. (och sällskapet förstås)
Har ju sett musikalen och har höga förväntningar på filmen, men jag tror inte att jag kommer att bli besviken!


Men före onsdag kommer tisdag och då ska jag, Vera och Laura hem till Cissi och kolla på Desperate housewifes.. Men på dagen öppna förskolan och handla mat till onsdagen, kuul...


Men just nu så är det köttbullar som ska stekas och makaroner som ska kokas..


Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Filmen var verkligen värd sina pengar, musiken är helt fantastisk, och helt otroliga sångröster. Såg filmen igår kväll =)

Förresten, är ni ännu i behov av bilbarnstol så hör av er, kan ju skicka en bild eller nåt!

Kramar!

2008-10-06 @ 19:35:42
Postat av: Laura

looking forward to it! :D

2008-10-06 @ 23:10:05
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej!



Tyvärr kan jag inte imorgon, har massvis med saker för mig. Men jag hoppas jag kanske kan till på torsdag om det passar för dig?

2008-10-07 @ 05:14:22
URL: http://hennestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0