Anklagad

Då jag blivit anklagad för fusk på ondhets testet gjorde jag snällt om det idag.
39% ond.
Har jag vaknat på fel sida idag?
Är man bittrare/ondare på mornarna än på kvällarna?

"Du ruvar en ondska i ditt hjärta, även om du döljer det väl" löd min dom. Men bilden av ängeln log fortfarande mot mig..

Ska göra om testet ikväll efter ett glas vin eller två..
Då kanske vi kan få svar på viktiga frågor.
Att de flesta våldsbrotten begås under inverkan av alkohol är ju känt, men även att efter ett par glas så börjar man älska dom man i normala fall tycker är helt ok..

Så det här kanske funkar lite som ett lögndetektortest.. Hur är jag efter ett par glas? Angel or devil?

Spännande, mycket spännande..


Ps. Jag är kattkvinnan också.. i ett annat test.. mjauuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0