7 Oktober

Vera har börjat vinka..
I dag fick hon syn på sig själv och efter att ha vinkat en liten stund så var hon bara tvungen att gå fram och känna lite..








Nu har hon precis somnat och jag kom till min stora besvikelse på att jag inte kunde göra henne sällskap utan måste gå och duscha.. faan..
Sen bär det av upp till coop för lite handling och öppna förskolan efter det..


Vill även passa på att säga stort grattis till Maria som fyller år i dag! Grattis!



Vacker som en dag...=)

Ha en bra dag, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den där super söta dräkten Vera har på sig?

2008-10-07 @ 21:10:44
Postat av: Jenny Wiberg

Vart har du köpt den där super söta dräkten som Vera har på sig?

2008-10-07 @ 21:12:21
Postat av: Jenny

Det är en pyjamas från HM.. jag äääälskar den.. Tänker på dig, hoppas ni har er älskling hos er snart, kram kram!

2008-10-07 @ 22:24:51
Postat av: Jenny Wiberg

Ja den var helt sjukt söt!

Jo man längtar, samtidigt som han gärna får vänta lite till.

Anton och grabbarna i familjen är i full gång med renoveringen här hemma. Men han är välkommen när han kommer:)

Kram!

2008-10-07 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0