Sömntutor

Tror Vera börjar bli frisk nu.. hon sov heela natten i egen säng och vaknade nog inte en enda gång.. Duktig!

Fan. Har lite ångest över den här dan.
Vi var ute på förmiddan och det var fina fisken.

Men sen har vi typ sovit hela dan!
Vi gick upp klockan 10 imorse (!) och Vera somnade om strax efter 13, ville hålla henne vaken längre men det gick inte, det har hon ärvt av sin mor!
Så hon sov och jag drog igång och började måla lister, och när hon vaknar klockan 14 så tyckte jag att hon hade sovit alldeles lite, eftersom att hon inte sover mer än en gång på eftermiddan.. Så jag lägger mig med henne i sängen, eftersom hon sover bättre och längre med oss.. Och vi somnar båda två och vaknar kvart över fyra!!

Fan.

Well well, det var skönt att ta igen sig lite...



Syltburken jag åt ur igår innehöll 760 lingon..
760 lingon...
Det jobbet skulle inte jag vilja ha.. undrar vad han har för timlön?


Nu ska vi leka som aldrig förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0