Sweet sunday

Ser ni vilken FIIIIN blogg jag har fått??
Tack snälla söta CISSI för all hjälp! Aldrig funderat på att börja jobba med datorer?? ;-)
Skönt att ha såna duktiga vänner att ta hjälp av! Hör av dig till mig om du behöver hjälp med..... öh... eller om du har frågor om.... hmm.... eller... ring mig om du vill diskutera "vänner", bebisar eller vilken nyans av brunt du ska välja till vardagsrums tapeten... :-S
Ja, som sagt.. det är härligt att ha vänner att ta hjälp av...


Hoppas att ni har haft en bra helg...
I dag var vi ju hemma hos mina föräldrar och "firade" Fars-dag.. Blev tårta, middag (en otroligt god sådan) och äppelpaj! (Jo, det är jag bra på!)
OCH, självklart när det är familjära händelser, lite tjafs, lite osämja, massa gos och en hel del planering!

Det planerades för mammas födelsedag i december.. Vi ska åka till SÄLEN!! Bo i stuga några dagar och bara göra massa roliga saker, vad kan jag inte berätta då mamma kanske halkar in här, och det ska ju vara överraskningar till henne.. Jag har iaf sett fram emot det här såå länge, och såå mycket! Det är första riktiga go away semestern jag och Robin gör tillsammans.. jo faktiskt..
MEN.. När vi pratade om det idag så kommer Robin på att den helgen har dom julbord med jobbet.. Då han är ny där och har sett fram emot det hela, som kommer att hålla på i ett dygn i princip, så kommer han troligtvis att åka hem tidigare än oss andra... Känns sååå himla trist.. men men.. vad kan man göra?? Bläääää säger jag bara!!!
So much for our vacation!


Av Vera fick Robin idag två jätte fina tröjor.. min pappa fick en dubbel triss.. Vera har bättre fantasi än jag :-P


Nu ska jag kolla på Sanningens ögonblick som Linda Rosing ska vara med i ikväll..






Vera röjer hos Mormor och Morfar..


Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var det minsta jag kan göra för en fin vän som dig :)



kram

2008-11-10 @ 09:27:21
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0