Home sweet home

Ledsen för sen dåliga uppdateringen, men har man ett internet som är långsammare än alla sengångare tillsammans, så är det inte så spännande att använda det..

Kom hem ikväll vid 19 efter en sex timmars bilfärd med två barn.. I´m tired..

Vera blev magsjuk på vägen upp och har i princip inte ätit på tre dagar. Alva var även hon magsjuk.
Vi har sovit, ätit och sovit.. Väldigt skönt då jag sov extremt dåligt på nätterna.. Var det inte bilar som åkte förbi i 190 utanför stugan så var det objudna gäster som gick fram och tillbaka. So I thougt.
Golvet på övervåningen är ett golv man absolut inte kan smyga på. Inte ens om man väger 10 kg. Det knakar och låter och ibland är man nästan rädd att man ska åka igenom..
Så man kan säga att jag sov med ett öga öppet och det blev ett evigt ropande på katten, för att se om denne var där, men icke..
Så på en stenhård säng, med en bebis som tog upp 3/4 och ett öga öppet så vart det inte så mkt nattsömn för min del.

Vet fortfarande inte vem (eller vad) det var som gjorde mig sällskap på nätterna.


Mycket och gott åt vi och en del vinteraktiviteter hann vi med.













Ikväll åkte julmusiken på, glöggen värmdes och pepparkakorna tittade fram och sen var det pyntning för hela slanten.

Vilket gick väldigt fort..
Det blir liksom mindre och mindre för varje år.
Tror det är jag som blir mer och mer kräsen.
Varje år är det några saker som återigen får åka ner i den mörka lådan och längst in i garderoben i stället för att leka med dom andra sakerna.



Morgon: 2 dm snö, 10 minus
Kväll: Gröna mattor, 5 plus

Suck

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vill också ha snö!!!!



Trött på solen så ni kommer jag hem mina vänner...

kram kram

2008-11-30 @ 16:07:50
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0