Peace of cake!

Jo den där 7 kilos mission som jag har.. eller... hade.. nu är det ju bara knappt två månader kvar till jul, och igår när jag vägde mig så hade jag gått ner 1,5 kg.. egentligen utan ansträngning, så jag antar att det bara är att tacka och ta emot.. Iofs så var det innan jag tryckte i mig 7 kg tårta och 12 kg mat.. Men jag tänker lite så här, att nu är det ju vinter, och förhoppningsvis så kommer det komma lite kyla.. och då är det ju bra att ha några kg extra att ta av, som håller mig varm.. Så det där med att gå ner till jul, som jag sa i somras, det var ju faktiskt egentligen ganska ogenomtänkt.. hur kunde jag vara så dum?
Nej.. vi kör till sommarn i stället.. då har man ju inte lika mycket kläder på sig och behöver inte hålla värmen på samma sätt.. Så det kör vi på..
Äh, vi säger 10 kg när vi ändå håller på! Sommarn är ju låångt borta, det kommer inte vara några problem alls.. peace of cake!
Förresten så är jag inte riktigt redo att säga farväl till kärlekshandtagen riktigt än heller..

Vad var det jag sa?

Man kan sätta bebisar på dom
Även för stora byxor håller sig på plats
Kan i vissa fall luta sig själv emot dom, med underarmen.. (jo, faktiskt)
Inga problem för en annan, lite mindre människa att gömma sig bakom dom (vid tex kurragömma)
Man behöver aldrig känna sig ensam

Over

Kommentarer
Postat av: Laura

Men eller hur!! Det som värmer en kan ju inte vara helt fel??

2008-11-11 @ 10:35:29
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Exakt!

2008-11-11 @ 22:19:50
URL: http://jennyforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0