Jag har ett ganska risigt morgonhumör..


Dom som  har det borde inte bli tilldelade sambosar..
Dels för sambons skull, och dels för ens egen skull..

Jag vill snooza.. Jag behöver snooza... jag älskar att snooza, snooze är min bästa vän!
I stundens hetta skulle jag kunna byta bort Robin för en snooze.. Faktiskt..

Men när man har barn så får man inte snooza.. den där knappen finns liksom inte på den väckarklockan.
Tänk på det innan ni skaffar barn!

I vanlig ordning så kollar jag runt på lite bloggar på morgonen.. Först ut Prinsessans dagbok ..

Jag citerar:

"Där blev han tyst och somnade om och då han kom in vid 6 hade han med sig en nalle och kudde och väntade snällt tills Pappas klocka ringde 6.30 innan han fick välling. Jag var ändå vaken då jag mådde illa och vi låg och pratade om hur mycket vi älskar alla. Gosig morgon kallas det ;-)"

Slut citat.

Så ser det ut för vissa...
För andra så blir det till att pussa lite extra ikväll på den som delar ens morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0