Kall som is

Det här är i princip första gången på tre år som vi är ifrån varandra, och första gången som Robin är ifrån Vera mer än en dag...
Han spelar hård.
Jag har förklarat för honom flera gånger hur fruktansvärt jag skulle tycka att det var om han tog Vera och åkte iväg i några dagar.. Allt för att få honom att erkänna att det faktiskt kommer att bli lite tomt och att han kommer sakna oss. Men nope.
Kall som is..
Men jag vet, att när han kommer hem och ser hur fint jag har gjort, ser Veras alla leksaker och råkar trampa på en napp som ligger någonstans där den inte ska ligga, då kommer nog alla känslorna på en och samma gång.

Han kommer att ta en av mina gamla t-shirtar, en nalle, och kanske to.m en napp, krypa upp i spjälsängen och gråta sig till sömns i fosterställning!

Eller hur, eller hur??!!

Snälla då?????





La familia, Vera 1 vecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0