Shity day!

Blääääää...

Jag mår illa, ont i huvet, ont i öronen, gör ont i körtlarna(?) när jag sväljer, har svullen hals och är trött!!
Jag vill sova, jag vill ta igen nattsömnen..
Vera höll låda fram till klockan 03.00.
Det började bra.. hon höll sig pigg och glad till 22.30 och somnade sen sött.. Precis när jag sen äntligen hade somnat så började hon veva och fäkta i sömnen och höll på med det till klockan 03.00=ingen sömn.. Jag fick mer och mer ont i halsen och huvudet..
Så nu sitter jag här, med onda körtlar och känner mig allmänt jävlig..

Vi har dock legat och myst på golvet vid hennes leksaker, jag me varma tofflor och tjock filt.. Sköönt.. Men längtar såå mkt till i eftermiddag när vi ska ta våra två timmars nap! Heavenly..

Bara jag inte börjar bli sjuk på allvar..
Har mer eller mindre inte en minut ledig på helgerna resten av året.. smock fullt!
Och det är så mycket som ska ordnas och fixas så jag blir svettig bara jag tänker på det.. fast det ska ju bli väldigt kul också förstås...

Nu är hon på stereon, later

Kommentarer
Postat av: Cissi

jag kan låna Vera så kan du sova lite under tiden :)

2008-11-11 @ 12:31:20
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0