Sjukstuga

What a night!
Vera är förskyld stackarn.. Hon låg och vred sig hela natten och det slutade med att hon och jag gick och la oss i gäst sängarna i hennes rum för att Robin skulle få sova. Stackarn.. tycker så synd om henne, önskar att jag kunde ta över..

Det slog mig idag att det bara är en vecka sen som vi blev alldeles till oss för att hon tog massa steg, 17 för att vara exakt.. Nu reagerar man inte ens när hon kommer gåendes mellan rummen, så himla duktig!
Hon går mer än vad hon kryper..

Imorgon ska vi på besök hos förskolorna vi har sökt till, ska bli jätte kul! Måste ju kolla vad det är för ställen.. Det kanske kan få min ångest att dämpas lite.. Eller så blir det tvärtom.. Återstår att se..

Just nu håller vi på och fixar till hallen här hemma.. längtar tills det är klart.. kommer bli grymt.. Vi målar dom vitlaserade listerna och dörrfoderna vita, så att det ser lite mindre ut som en timmerstuga.. Sen är det jag som åker och köper en vit möbel och gömmer våran mörka skohylla i garderoben.. Awesome!

Ledsen för den rikstråkiga uppdateringen, men jag har haft ungefär två minuter på mig att skriva, nu måste jag springa och ta upp Vera ur badkaret så Robin kan duscha..
Sen är det välling och säng för henne och färjan för mig!

Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0