Schizo

Tror jag har lokaliserat grannarna som förstör mitt liv..
Snett under oss lyste det väldigt starka arbetslampor och det var vitt överallt!
Det måste vara dom!
Så nu vet jag vart ni håller till, moahahaha!

Fast iofs så har det varit i princip tyst där nere i flera veckor nu.. så jag kanske ska sluta tycka så illa om dom, rycka upp mig och inse att vi har låtit extremt mycket periodvis sen vi flyttade in här för snart ett år sedan..
Först när vi renoverade lite smått innan vi flyttade in och sen när vi renoverade köket..
Vi hamrade och borrade ganska sent på kvällarna och kapade kakelplattor på balkongen till klockan 10 på kvällen..
Och så har jag mage att klaga på som små stackarna som lagt lapp i lådan hos alla sina grannar och förvarnat om oljud dagtid.
Nej nu får jag ångest..
Nu tycker jag synd om dom.
Undra om jag inte ska gå ner, plinga på och säga välkomna, bjuda upp dom på bullar och vara den där människan som jag innerst inte skulle vilja vara..?
Nej, det skulle jag förstås aldrig göra...

Jag är fan sjuk i huvudet..

Kommentarer
Postat av: Laura

Du, Hitler ringde, han sa att han vill ha sin attityd tillbaka. =D

2008-11-12 @ 16:32:29
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0