It´s christmas time!

I år ska vi fira jul typ 18 gånger..
Inte riktigt, men nästan.. 4 iallafall!
Med start imorgon..
Då åker vi hem till vänner i Västerås och äter lite julmat (jo faktiskt) och dricker oss fulla på glögg.. Inte jag dock, då jag som vi vet är en ansvarsfull småbarnsmor.. Nej, men dom andra.. Jag nöjer mig med pepparkakor, aladdin-choklad och saftglögg..
Mmmm, gott ska det bli!


Idag har det varit shopping på högsta nivå!
Jag , mamma och Vera har varit i vällingby och gått lös i varenda affär som har barnkläder.. Vera är så bortskämd och det är sååå roligt!!
Blev en del till mig och Robin också förstås!

Så nu är jag lika slut som min plånbok och måste sätta mig ner 5 minuter..


Later!


Kommentarer
Postat av: Therese Lindberg

Åhh jag längtar efter jul sååå mycket jag med. Förresten vad har du för mejl så jag kan lägga till dig på min blogg? Kram

2008-11-22 @ 11:27:53
URL: http://thereselindberg.blogspot.com
Postat av: B

Oj, jul redan i november? Jaja, glögg och julmys kan man väl aldrig få för mycket av! God jul! ;)

2008-11-23 @ 09:49:01
URL: http://telefonsladd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0