i wish

Jag har kommit på varför jag ofta kommer i säng så sent.
Jag drar ut på att gå och duscha så länge det bara går..
Klockan är nu 22.30 och jag har fortfarande inte kommit till skott..
Det är jobbigt, det är riktigt jävla riksjobbigt..

Jag ska uppfinna en dusch som man bara kliver in i och som sedan gör allt jobb.
Den ska innehålla en tv, en liten bänk att sitta på och en röst som säger:
Du är smal
Du är snygg
Du är brun
Du har otroligt fräscha hårtoppar
Du luktade rosor redan när du klev in.


Erkänn att du skulle köpa den om den fanns!

Nu måste jag hoppa in i duschen. Fan.

Kommentarer
Postat av: B

Absolut, en sådan dusch står högst upp på önskelistan till farbror tomten!



Sovmorgon?! Va? Trots den sena kvällen skulle Vilhelm upp i ottan, eller till och med före ottan...

2008-11-13 @ 23:01:06
URL: http://telefonsladd.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jasså du, Luleå nästa då med andra ord.

Btw, jag skulle lätt köpa en sådan dusch om det fanns :P

2008-11-13 @ 23:32:15
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0