Grattis på 9 månaders dagen!

Kan inte fatta att hon nu har varit lika länge på utsidan som på insidan..
Det har varit dom bästa 18 månaderna i mitt liv!






Liten blev stor...
Tack för att du finns!





Gosar lite med Laura...



Det första jag ser när jag kliver in i badrummet i morse är hall lampan som ligger på golvet.. what?
Första tanken var att ' jag har gjort honom galen', men förstod ganska snart att han lagt den där så att inte Vera skulle få tag på den.. Den hade lossnat när han skulle byta glödlampa och hann inte fixa till det då han var tvungen att åka till jobbet..
Puh..

Kommentarer
Postat av: Laura

Grattis gosunge!!

2008-11-05 @ 11:22:10
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0