Godnatt

Idag har vi shoppat mer julkappar.. jag har to.m fått Robin att tycka att det är kul! Det trodde jag inte skulle vara möjligt, han har bara tidigare tyckt att det varit ångest..
Den som det är svårast att köpa till är faktiskt vår egen dotter.. Såå svårt.. men jag har en känsla av att vi kommer att stå där med en drös till slut ändå..=)

Sen avslutade vi dagen genom att våldgästa mina föräldrar och bjuda in oss själva på middag!
Japp, det är man gör..

Nu är det jag som ska krypa ner i sängen och hoppas på att jag är pigg och frisk som en nätkärna när jag vaknar imorgon!

Natti

Kommentarer
Postat av: B

Vad kul med julklappar! Jag har inte köpt något än, men det börjar väl bli dax... Vilhelm (som är ett par månader yngre än er dotter) får en lära-gåvagn och en vovve från FischerPrice. :)

2008-11-17 @ 10:13:51
URL: http://telefonsladd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0