3.5 av 7 kilo klappat och klart...


Awesome!
Eftersom att dom kom som ett, eller rättare sagt, blev skickade, som ett brev på posten, utan minsta ansträgning, så kan jag väl egentligen gå upp dom igen? Det var ju liksom inte "meningen" att tappa dom?
Coolt.. fan vad gott det ska bli!


Efter att jag tagit mitt förnuft till fånga kom jag på att man inte får på packning på varken pulka eller stjärtlapp, så kollade jag runt på tåg. Problemet då är att vi inte kan ta oss till farmor från tåget eftersom vi inte skulle haft några bilbarnstolar med oss.. Plus att det var sjuukt dyrt..
Som tur är , så fick jag ett mess av broder, precis när jag kände att ett sammanbrott stod för dörren, att problemet var löst.
Johanna hade fått låna en bil.
Så off we go =D

Veras farmor har precis lämnat fastlandet efter tre dagars bebisgos och jag ska snart sätta igång och packa till imorgon..







Vera, jag och bror min..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Han är sig lik jonas =)

2008-11-25 @ 20:38:36
URL: http://wwwmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0