Välkommen till min värld!

Går in på google, skapa blogg, "ska bara titta lite", väljer ett enkelt jennyforslund, för att folk ska komma ihåg.. "haha, tänk om JAG skulle blogga, vad löjligt".. trycker på "skapa"..................och så var man inne.... i bloggvärlden.. Hur gick det här till???????
Är inte bloggar bara för såna människor som tror sig vara liiite bättre än andra människor, som tror att precis ALLA är superintresserade av vad som händer i just deras liv???
Och ordet "blogg", hur jävla töntigt är inte det???

Men som sagt, då sitter man här, och skriver sitt första blogginlägg.. JAG liksom.. haha.. Men så är det.. Och jag tror absolut inte att jag är så där liiite bättre än alla andra.. Och jag är fullkommligt övertygad om att inte en jävel kommer att läsa denna blogg! Jo, några kanske, dom som jag kommer att tvinga..vänta bara..

Jag kommer inte att skryta om hur sjukt roligt mitt liv är, vilka heta klubbar jag hänger på, hur mycket mina nya trendiga solglasögon kostade, eller hur mycket jag bara mååååste ha den där nya läppglansen! För det där finns liksom inte för mig... Sen när slutade Lypsyl fungera? (Ni vet den där blå-vita)  Eller när började ölen smaka annorlunda på den lokala puben??
Jag kommer att skriva om mina upp-och-nergångar, som vi alla har, och bara för att helt enkelt skriva av mig lite efter en lång dag..

Så.... välkommen, och enjoy!! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0