Lonely, Im miss lonely..

ZZzzzz... Trööött... somnade vid 1 i natt och vaknade 2.30 igen av att robins syster ringde då hon hade ramlat på hamnplan och skurit upp halva benet.. slutade på akuten och 7 stygn.. you poor little thing!! Kunde sen inte somna om ordentligt och 3.20 kommer en packad Robin hem.. Han ville konversera men då jag ignorerade somnade vi båda ganska fort.. 5.50, dags för mat.. Zzzzzzz... 7.55, upp och hoppa!! Kill me, kill me now.. Det var typ det som for genom mitt huvud just då.. Tänk er själva att sitta med 10 kg säckar i ögonen och försöka underhålla en 5.5 månaders som inte är nöjd med någonting... Som sagt, kill me, kill me now!!
Fick dock somna om runt nio och sova drygt en timme.. skööönt!!

Robin var ute på den årliga 20 timmars festen.. Inte undra på att han var lite rund under fötterna när han kom hem och sen sov halva dan..
Pratade med hans kompis som också var med vid 22 på kvällen.. "Jag tar hand om Robin" bla bla, du vet det vanliga snacket, och " han kommer nog hem sent i natt eller tidigt imorgon bitti så sitt inte uppe och vänta".. öh, nej, sa jag.."Robin är vuxen och får komma hem precis när han vill".. "Åh, är du en sån tjej, fan va skönt"..
Då jag hört likande förut så började jag fundera.. Hur är vissa tjejer egentligen?? Förbjuder dom sina killar att gå ut eller ringer och tjatar på att dom ska komma hem?? Stackars dom killarna i så fall... herregud, låt stackarn gå och och ha kul me sina kompisar, hur jävla kul e de och hänga med tjejen hela tiden?? Jag skulle bli fullkommligt galen och jag var tvungen att umgås med mig dygnet runt..:-D


Dagen hit: ???????????
Dagens shit: Lonely, Im miss lonely..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0