Satan i gatan vilken totalupplevelse!

WHAT DA F**K!!!! WHERE DA SUN GO?????? Mulet och regn.. blidde inge sola idag.. vi har varit nere på stan och köpt kläder till sambon att ha på dopet.. KUUUUUL!!!! Nu längtar jag ännu mer eftersom jag kommer att ha en så stilig karl!! Hade varit kul att se honom i kostym, men nej... ska man kanske ha det på dop?? Jag vet faktiskt inte.. de bilder jag sett på dop och det jag varit på så har ju faktiskt killarna haft det..men sambons sida kommer inte att ha det, synd.. hoppas att min har det.. det tror jag.. Jag ska iaf ha en väldigt fin klänning på min, och Vera också.. och sen skiter jag i resten:-D


Har ont i halsen... INTE BRA!!!! Livrädd att åka på någon dunderförkylning.. när jag var här nere i april så åkte jag på en dänga av feber och hela baletten.. Kan det vara den friska luften??? Håll tummarna för mig gott folk, för jag blir ju så ynklig så ynklig!


Köpte ett schampo häromdan, och dra mig baklänges...satan i gatan vilken totalupplevelse! Luktar sjukt gott av kokos och håret blir så lent och mjukt och alldeles..... alldeles...... alldeles underbart .....
Behövde verkligen ett sånt shampo eftersom jag slutade använda balsam för några månader sen. Mina fötter var så svullna och värkte så förbannat på slutet av graviditeten att jga hade verkligen inte tid.. Det skulle gå fort, fort och åter fort.. Och sen efter att vera hade kommit så fanns det bara inte tid då heller.. såå.. nope sån lyx håller inte jag på med..
Nu är det väl några fagra kvinnor där ute som sitter och förfäras och kippar efter luft..men ladies.. det är helt ok.. mitt hår har aldrig mått bättre! Och inte jag heller!!


Har precis vaknat efter en tretimmars nap... heavenly.. ta igen sig lite.. sover dåligt på nätterna, trots att jag har en 120 säng all by my self...:-D Vera går nämligen bananas på nätterna nu för tiden.. så det var skönt att napa.. och så fick jag lite ensamtid med henne.. myspys!
Så nu orkar jag med VIN ikväll..:-D Helt torsk på rödtjut.. where has it been all my life???

Nej nu hör jag hur den lilla tösabiten har tröttnad på sin morbror där nere.. så på med mamma manteln and down the stairs.............................


Dagnes hit: The shopping  
Dagens shit: Vädret


Have a nice one everybody och grattis till alla er som idag jobbat den sista sura arbetsdagen och snart ska stänga av era datorer och ta era trötta bleka kroppar och ge er av på seeeemester!!!  Vi ses, kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Rättelse

Hon tröttnade på sin FARBROR förståss!! Morbror kommer om en vecka.. jobbigt det där med massa nya titlar:-D

2008-07-11 @ 17:48:03
Postat av: Anonym

Dude, name of the schampoo??

2008-07-11 @ 20:57:51
Postat av: Dude

Dude.. as easy as NATURELLE kokos, med uv skydd..:-D Fucking awesome.. smells like heaven..

2008-07-11 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0