Dagens lista


Tacksam för: Det fina vädret
Ångest för: Mycket
Längtar efter: Maria och Laura, mina surt (?) fördärvade slantar så jag kan gå lös i Visby
Ser fram emot: Att komma hem och fixa i Vera rum
Ser ej fram emot: Börja jobba nästa år (kan vi aldrig prata om det??)
Sugen på: Mina rostade mandlar från hamnen
Måste: Sluta ha så mycket ångest
Stolt över: Min gooth, Vera som är så duktig på att ta vällingen och som somnade alldeles själv!
Typiskt mig: Gråta som ett barn i kyrkan
Besviken på: Mina rostade mandlar från hamnen


Dagens hit: Oh holy sunshine
Dagens shit: Them fucking lovehandles


Natti


Kommentarer
Postat av: Cissi

du glömde mig ju :(

2008-07-25 @ 12:18:08
Postat av: Jenny

Saknar dig me;-)

2008-07-25 @ 13:32:50
Postat av: Cissi

Saknar er också, kom hem nu!!!

2008-07-25 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0