Shopping shopping shopping

Satan vad varmt det är! Så jävla gött!! "Nu är det kokta fläsket stekt" säger R och peter mig på magen när jag solar.. dags att göra slut??? Hmm..

Har gjort adelsgatan med Vera och Susanne i dag..R var inte med då han, håll i er nu, meckade bil!!
Köpt massa roliga prylar.. Längtar hem så jag kan leka med dom:-D
Imorgon ska jag in på stan själv! Scaary... äsch..d et ska bli kul.. bara jag och R:s pappa hemma så då passar jag på att åka iväg en sväng.. varför är det så att man inte ens kan ha pengarna på kontot mer än ett dygn innan det ska sättas sprätt på dom?? Är det en tjejgrej kanske?

Nu börjar jag få hemlängtan faktiskt.. saknar mina vänner och vår lägenhet.. alla mina saker och vår säng och duschen.. Jo, ska bli skönt att komma hem om en vecka..

Laura, hoppas att du har det  bra uppe bland renar och mygg, ses om en vecka.. Då blir det bibbi och plump kan jag lova! Och en och annan köttbit hoppas jag!
Hoppas sommaren är här lääänge i år!

Peter, vänta dig ett samtal snart!!! ;-) Och förresten.. när ska vi grilla?? Anytime dude, anytime..


Har precis avslutat en grillmiddag och ska snart åka och köpa glass i stora lass, och sen kommer Jesper och Åsa och då blir det rööötjut!


Dagens hit: Adelsgatan with all the shopping
Dagens shit: Feta jävla lår.. Faaaan!!! (Bruna iaf, thank god!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0