Trevlig semester!

Konstig dag idag.. ingenting har varit som det brukar.. Sambon har semester och är hemma, bara det kändes skumt.. och det har varit sånt skitväder att jag inte ens lämnat lägenheten.. Vi har tvättat och packat, åker till Gotland klockan 6 i morgon bitti.. Zzzzzz...
Känner mig super stressad men vet samtidigt inte vad jag ska ta tag i först.. Hmm...

Tycker synd om min pappa som sitter ensam i en stuga 45 mil härifrån..(fast han trivs som fisken i vattnet)
Undrar hur det är med min vän.. om hon och killen löst upp fnurran..
Önskar Laura lycka till med the cooking!


Giirls, mamma mia har premiär 11e juli.. VÅGA inte gå utan mig när jag är på Gotland, den tar vi efter semestern!! Hoppas den är lika bra som musikalen.. svårslaget iofs..

Länge sen ni fick några djupa tankar av mig nu.. men håll er till tåls, det kommer, det kommer...:-D

Tack Jonas och Johanna för igår.. Pussa Alva från mig, ses på öjn!! :-)
Tack Maria för messet, det var roligt och oväntat.. (tyvärr) Ses snart, puss
Haha, Fabian.. dålig tajming som vanligt!  Vera börjar tro att jag har hittat på dig... ;-)



Dagens hit: Marias mess
Dagens shit: Kommer inte på något idag heller... (thats a good thing, right? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0