2008 rockar :-D

Har inte gjort ett skit idag.. jo, njutit av lugnet.. Har varit full rulle med massor av fok omkring mig dygnet runt nu flera veckor, men idag har vi varit ensama nästan hela dagen, jag R och vera.. hur mkt jag än älskar min svärfamilj (?) så har det varit super skönt.. Har varit så förbannat trött idag, kanske pga lugnet? Har bara velat sova typ..

Gjorde hemmagjord pizza till middag som R:s bror kom och åt med oss, mumsfillibabba!!! Var första gången jag gjorde det och det var fan riktigt niiice!! Kanske skulle ta och svida om till pizza bagare?? Njjaa.. Såå kul va de inte..

Borta bra men hemma bäst heter det ju.. men nej... längtar fan inte hem.. eller som svärfar säger: lappsjuka.. faktiskt inte någonting..Jag bara njuter av vädret, sällskapet och the fact att det alltid finns någon villig arm att sätta Vera på..:-D Thanks dudes! Längtar dock efter mina vänner där hemma.. Laura, jag är lätt på en omgång plump eller 7! Grillfest på vår balkong?? Hell yeah!! :-D
Maria, hoppas att du har en bra semester! Vad gör duuuu??
Och Karro.. hade jag inte haft det så förbannat bra här så hade jag varit jävligt avundsjuk på er!! :-D Hoppas ni har det super oxå!
Och tack ni båda återigen för de fina presenterna trots att ni inte kunna närvara på våran stora dag! Det värmer! Love!

Har vetat länge att 2008 är det bästa året hittils i hela mitt liv, och än har jag inte blivit besviken.. har kommit till insikt med massor senaste veckorna, både jobbiga saker och roliga saker!
En sak jag lärt mig är att man kanske inte ska vara så förbannat trångsynt.. Give those shit heads a break!!
Och en annan sak jag förstått är hur sjukt lyckligt lottad jag är! Damn, vad jag har tagit saker för givet, NO MORE!!
Vågar nästan till och med påstå att jag förändrats den här sommaren! AWESOME!!!!!
På något sätt är det som att efter Vera kom så växte mitt hjärta tredubbelt och såå mycket mer får plats!

Man skulle kunna tro att det ät rötjutet som talar men har inte druckit en droppe, Satan vad jag love you guys! Ni vet vilka ni är!
Och mina värföräldrar..........DAMN..........mig blir ni inte av me så lätt.. tack för att ni är dom underbara människor som ni är!!

Nu ska jag ta en menthol cigarett (FYYY) och sen ska jag krypa ner i bingen me mitt hjärta och sova en heeel lång natt!


(Vera fick välling för första gången idag och det gick jätte bra! Så stolt!!!)


Dagens hit: Lugnet
Dagens shit: Gnu-Jenny


Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0