Grattis på 5 månaders dagen!!

Godmorgon mina vänner!!
Underbart väder.. idag blir det nog årets första dopp:-D Fast jag står fast vid det jag lovade mig själv igår.. NO MORE skogsväg!! Den är hemsk, fruktansvärd, horribel!! När jag började närma mig hemmet igår erfter att ha varit därnere, slog det mig att den känslan i kroppen hade upplevts förut.. FÖRLOSSNINGEN!! Helt seriöst.. jag var lika trött i kroppen som jag var i slutet av min 14 timmars förlossning.. jesus!! Hur mycket jag än vill droppa mina 7 äckliga kg som sitter kvar runt min mage så vägrar jag gå den biten.. så det så!!

På tal om förlossningen... holy mother of earth... Har du nån gång sprungit ett maraton?? Glöm den tröttheten..
Har du någonsin tappat en hantel på foten?? Glöm den smärtan..
Har du nångång ångrat någonting så mycket att du hade kunnat ge din högra arm för att vrida tillbaka tiden? Glöm den ångesten..
Har du nångång skitit ut en vattenmelon?? Well now were talking!!
Du sistnämnda har nog en aning om vad man som kvinna får genomgå efter en lång och smärtsam graviditet..
Är det verkligen värt att gå igenom det en gång till?? HELL YEAH!!!!!
Just idag är det exakt 5 månader sedan lilla Vera kom till världen!! Och vilken värld det blev!! Blev den inte liiite mer rosaskimrande? Eller är det bara jag som ser? Och blev inte alla bekymmer helt plötsligt bara såååå obetydliga!? Hur kan du lilla människa vara så mäktig?? Ett mysterium för mig! En sådan liten varelse kan verkligen få en att släppa sina egna behov TOTALT, och man gör det.. och man gör det gärna..  TACK för att du kom till oss för 5 månader sen!!







Snart är det dax för playan, men först en daglig dos av våra bästa år såklart.. kan inte bara Sami lägga ner???


Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0