Ljuga i kyrkan?

God afton gott folk!
Ledsen att jag inte uppdaterat mitt händelserika (?) liv på ett tag.. Mina dagar består av att sola, sola, äta och dricka vin! :-D
Mina föräldrar kom igår, kuuul... inte för att jag har sett så mycket av dom iofs.. dom är ute på sina små äventyr, men kul att ha dom här ialla fall..

Jag CYKLADE häromdan.. satan vad det var länge sen, 7-8 år sen måste det ha varit.. var lite vingligt till en början kan jag lova.. men ack så roligt!!!! Kanske skulle ta och införskaffa en??!!

Hoppas ni hittar nåt kul idag girls, jag vet hur svårt det är att hitta nåt bara för att man måste.. Men spelar ingen roll om ni drar varsin sopsäck över huvet, ni kommer vara så fina ändå!!!! Imorgon ger ni er av!!!!! WoooooHoooo!! Så slad att M kommer med oxå!!

Kom precis hem ifrån kyrkan, en jätte fin och mysig kyrka.. och så liten att det nästan kändes som vi var hemma i vardagsrummet.. myyyys... blir mer personligt och intimt då tycker jag.. läääängtar.. fast blev lite nervös också, bara kyrkan skrämmer mig och scenskräcken gör det inte bättre.. skäms lite att säga det, men kan inte ens Fader vår.. Vi lånade iaf hem en bibel för lite kvällsstudier..:-)
Vera charmade prästen TOTALT, trots att hon var jätte trött.. Vi var där och gick igenom hur dopet kommer att gå till i det stora hela.. det värsta är att vi inför släkt, familj, vänner och GUD måste lova att "utbilda" vår dotter i den kristna tron.. PANIK.. Vi kommer alltså ljuga i kyrkan.. Kommer man till himlen ändå?? Nej just det, det var redan kört ju, så var det ju.. :-S Jaja, då är det väl skit samma.. :-D Cool.....

Dagens hit: Min solbrända hud och mitt solblekta hår!
Dagens shit: Att jag missat typ femtioelva avsnitt av DOOL!!!

Kommentarer
Postat av: Laura

Dude, you have a place exactly where you belong.... In hell right next to me!!! :D :D

2008-07-15 @ 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0