Laura och Cissi.. thank you..

Gårdagen var som sagt låång.. Morgonen gick åt till att klä oss, äta lite, mysa lite och bara vara.. Sen gav vi oss ut på promenad, men glömde nappen !! Katastrof! Gick ju bra tills hon blev trött, då blev det ledset.. så det var bara att lyfta upp och bära resten av vägen.. Sen sov Vera i vagnen ute på balkongen och jag satt vid datorn. På eftermiddagen var vi tre generationer i stinsen, och ja, jag är ledsen Laura och Maria, men jag ÄR en sån där "stinsen mamma"... Går sakta med vagnen och stannar där jag känner för det.. Och SJÄLVKLART ställer jag vagnen mitt i gången om jag inte kommer fram dit jag ska.. GÅ RUNT!! Mitt liv och min bebis är fan så mkt viktigare än din dyrbara tid.. :-P

Vera ska döpas på gotland och förberedelserna är full gång, satt hela kvällen igår och fixade och donade.. Såååå kul ska det bli! För att inte säga fu**ing AWESOME!!!
Varken jag eller min sambo är särskilt kristna, så meningen med det här dopet är väl snarare att få tillfälle att samla alla nära och kära (för hur ofta är det? Kommer nog aldrig hända igen) och bara fira att hon äntligen är här vår älskade lilla Vera!
För mig är det här STORT, HUGE, HUMANGUS!!! Det här är mitt bröllop..KLART SOM FAN DET SKA VARA DUKAR PÅ BORDEN!!!!!!!
Alltså, nej, inte mitt bröllop i den bemärkelsen att vi ska gifta oss samma dag, nej, det kommer inte hända, trots svärmors "tjat".. Nej, jag menar bara att det här dopet betyder lika mycket för mig som mitt framtida bröllop kommer att göra.. tro det eller ej.. Och jag tycker det är sjukt tråkigt att vissa inte kan komma utav olika anledningar.. eller.. samma egentligen..
Men, men.. jag är superglad över att få dela dagen med dom som faktiskt kommer.. Laura och Cissi.. thank you..Löööve..
Vet att ni kommer att finnas i Veras liv looong time.. och det glädjer mig enormt!
Ååå vad jag längtar!!

Nu måste jag återgå till klippa klistra innan hon vaknar..

Have a nice one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0