Sol, sol och åter sol!!!!

Som sagt: sol, sol och åter sol... ME LIKE!!!
Äntligen en helt molnfri dag, så förbannat underbart! Och det bästa av allt är att hela nästa vecka ska vara precis likadan!! Wiiii!!
Har dock inte gjort ett skit idag.. jo legat i en solstol (varvat med barnpassning så halva tiden spenderades i skuggan, men ändå.. EN SOLSTOL) Så jävla nice.. men nåt som är ännu mer fantastiskt: Pizza på ingång!!! :-D En flådig kebabpizza efter en dag i solen.. AM I IN HEAVEN??? Nej just det gotland var det.. För vissa är det kanske en peace of heaven.. och skulle väl kunna vara för mig också..men ni försår gott folk, jag är en sån där liten tösabit som aldrig blir riktigt nöjd.. detaljer går jag inte in på här, (sorry laura love) men låt säga att gotland kan vara vardag me, så att säga..:-S
Missförstå mig inte, Im happy.. very happy.. har semester med min love och vår underbara lilla flicka (och en barnvakt runt hörnet), min familj och mina vänner kommer ner nästa vecka och solen står HÖGT på himmelen.. wiiii!!

Nästa vecka är det stockholms veckan... oh lord... förstår verkligen goltänningarnas fasa inför den veckan och det milda haten mot alla brats som intar öjn.. very much indeed.. Och jag förstår alla stockholmare som i samlad trupp åker ner för att "göra öjn".. En grym ö.. verkligen.. Är verkligen lyckligt lottat som skaffat mig en alldeles egen gotlänning med föräldrar som har stort hus 6 km utanför visby.. i det stora hela: Jag trivs.. jag trivs som fan..

Kan ni komma nju mina älskade nära och kära?? Miss you guys!

Cissi, nån som är sugen på drinkar??? :-D Awesome!
Laura, kan ge dig fan på att jag är nyfiken;-) (och innerst inne lite rädd)
Karro, kommer sakna dig här.. Ha det alldeles underbart i grekland!!
Maria, kommer sakna sig med.. men ska fika när ja kommer hem.. det har du lovat!!!!! ;-)

Men nju mina vänner, pizza på ingång, så vad fan gör jag här?????


Dagens hit: SOOOOOLEN!! (och the fact att jag köpte after sun igår, puh)
Dagens shit: mina hormoner




Kommentarer
Postat av: Laura

Oh dude, miss you too!

2008-07-10 @ 18:43:21
Postat av: maria

självklart ska vi de..

saknar dej me!

2008-07-14 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0