Snart kommer mamma och pappa!!!

Regn...... :´-( Why god why???

Vill ha bilder Laura, vill ha bilder!!!
Sorry om jag lät lite disträ i telefonen men vi var inne på panduro (liten pysselaffär typ) och R gav mig väldigt onda blickar med jämna mellanrum, jag var lite rädd..:-S
Men det var en väldigt intressant historia och jag väntar med spänning på fortsättningen..

Tack Karro.. skall inhandlas!! :-D

Tack vare min gudomliga tre timmars nap igår så kunde jag inte somna förrens kanske kl 2 inatt.. Vera vaknade kl 5.. Zzzz.. Panik.. åt och somnade dock om till kl 730.. Då jag var trött som en jude smög jag över henne till sambons säng, men det gick inte hem då han sovit lika dåligt.. "din mamma är uppe.. snälla, gå ner och lämna henne"  viskade jag och puttade på idioten som låtsades somna om flera gånger.. men till slut gick han ner.. (love you gooth).. kröp ner igen och sov kanske en halvtimme innan jag vaknade av hennes gnäll där nere.. Var bara att hasa sig upp och klä på sig.. Hon var trött.. NU passade det tydligen..:-S Efter många om och men fick jag henne att somna om.. (Du behöver inte kontakta socialen, vi ÄR bra föräldrar.. Bara väldigt trötta ibland...) hon sov en timme i vagnen ute på tomten och sen var hon sitt underbara glada jag igen!! :-D


Har varit och inhandlat 2 tavlor till hennes rum idag.. sååå fina! Längtar hem lite så jag kan få sätta upp dom!!

Men du! Är det lite sunshine jag ser bakom gardinerna?? Skall genast undersöka saken!


Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag tycker seriöst ni ska lägga ner den där goth grejen! Man kan få lite fel bild av er.......... :D

2008-07-12 @ 14:05:38
Postat av: Jenny

Inte goth.. gooth!

2008-07-12 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0