Ska inte ha någon spruta idag, den kan du ta själv...

..... sa min snart 3-åriga brorsdotter Alva till läkaren när hon var på sjukhuset senast.. Hon hade fått nog av alla vaccinsprutor hon fått senaste tiden:-D Så go!! Faster loves you!
Var ute på Färingsö hos min bror och hans lilla mysiga familj i kväll.. Vi tjejer satt hemma och kacklade medans killarna var ute och meckade bill.. (nehe?)
Kollade på bilder från Alvas dop för drygt två år sedan.. ååå.. längtar ÄNNU mer!!
Håller på och fixar med dom sista små sakerna nu.. och packar lite smått... ska bli skönt att komma iväg på semester.. och ska bli sjukt kul att min familj kommer ner i år.. läääängtar!!

Är sjukt trött, hållt igång hela dagen som vanligt.. var iväg på förmiddagen och köpte pricken över i:et till Veras dopklädsel.. Hon kommer inte att ha den traditionella dopklänningen utan hon kommer att vara den finaste lilla flickan som någonsin döpts i en underbar vanlig vit klänning istället.. Hon kommer va SÅ FIN!! Märks det att jag längtar?? :-D

Något som gör mig sjuukt arg och ledsen är djurpolisen på animal planet..Alltså... HUR I HELVETTE kan man göra illa de stackars djuren så?? Det känns verkligen i hela kroppen när jag ser dom där programmen.. ska fan sluta.. så kan jag låtsas att sån där skit inte existerar.. FY FAN!!! Saknar min katt SJUUUUKT mycket... fortfarande.. Hoppas du har det bra i himlen!!! Moa.. I´ll see you when I get there!! :-S
Så... nu har jag fått ur mig det.. nu känns det bättre..

Laura my love, har inte pratat med dig idag.. hows it hanging..? Vill höra om gårdagen.. Lär ju höras imorgon.. Men vi SES på öjn..wiiii:-D







Dagens hit: Färingsö
Dagens shit: Återkommer


Låång dag imorgon också..

Natti

Kommentarer
Postat av: laura

hello hello hello, i am still alive! :) puss

2008-07-07 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0