Home sweet home

Det var inte helt utan att det kändes när vi lämnade gotland igår..Visst är det skönt att komma hem, men jag kommer att sakna dom små liven och den sköööna livsstilen dom har där borta i Hardinge resident.. Men som sagt, borta bra men hemma bäst.. Men är allt lite hemmakär..

Hur har semesterna varit? BRA..

Gotlands bästa: Mina vänner och underbara svärföräldrar
Gotlands sämsta: Lonelyness ibland

Nu känns det som att sommaren och semestern är över, fast det är den ju inte riktigt än.. tack och lov.. fast längtar faktiskt lite tills höstens mörker kommer och man får börja klä på sig lite och slippa ha dåligt samvete för att man sitter inne.. Har inte kollat på tv på tre veckor typ, saaknar!

Har fått så mycket fina doppresenter att vi måste åka och handla fler möbler till Veras rum så att vi får plats med allting! Så in i helvette jävla roligt!!!

Fan nu blev jag hungrig också, och vi som inte ska äta på många timmar än.. grilla!! MMMnamnamnam..

Nej nu ska jag fortsätta röja här, fullt med smutsiga kläder som snart ska besöka tvättstugan och massa räkningar som ska betalas, väskor ska packas upp och gud vet allt! Sweet jesus, blir svettig bara jag tänker på det!


Have a nice one!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men imorgon ses vi äntligen, ska bli supergott med grill :)

2008-07-31 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0