Flytta till gotland?

Ämnet kom på tal i går kväll.. tror att R är mer sugen än vad han säger.. Först skrattade jag väl mest bort det, men egentligen, varför inte?? Are we? Noo... ARE we?? Noo... Eller?? Gillar ju absolut gotland mer än stockholm.. Folket, atmosfären, allt! och inte bara på sommaren, utan året om, har iofs bara varit här sommar och påsk, men ska fira jul här nere i år och det ser jag verkligen fram emot.. Tänker dock inte förvänta mig någon snö, fast å andra sidan har jag inte haft en vit jul på... 5 år??
Det "ända" som håller mig kvar i stockhom är min familj och mina vänner, och när allt kommer kring så är det ju dom man lever för.. så hade det inte varit för dom så hade vi nog flyttat ner redan.. Vi pratade lite löst om det för drygt ett år sen och nu är jag tamefan sugen igen.. Det kommer inte bli i år, inte nästa år heller,men man vet aldrig vad som händer i framtiden.. Ser ju mycket hellre att min lilla tös växer upp på den gotländska ösidan med raukar och dialekter än i kingsfeald med krossade busskurer  och Terassen..


But no worries my love ones, jag säger till om det blir aktuellt, och trots att du kommer att få ont i hela själen varje gång du hör Britney eller ser en röd polo, så hur jävla fucking marvelous är det inte att du har ett hus att komma och bo i när du kommer ner och gör öjn??!! :-D

Dagens hit: Oh yes, holy sunshine!
Dagens shit: Hmm.... im a very happy person, dude..sorry..


Have a nice one!

(ps, myggbett blir INTE bättre av att man gör kors med nageln)

Kommentarer
Postat av: laura

du skulle bara våga!!!

2008-07-24 @ 20:13:20
Postat av: jenny

Wanna join me in the revolution?? :-D

2008-07-24 @ 21:49:18
Postat av: Cissi

Don´t Go, please!!!!

2008-07-25 @ 12:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0