Var det 700 det kostade med ett busskort?

En timme och 15 minuter senare....
Glöm tidigare inlägg, förutom det om getingar, där menade jag vartenda ord! Nej glöm det där om bilen..
Fortfarnade paj.. och fråga inte vad det är, för det vet jag inte, jag talar inte bilspråk.. men vi står iaf på ruta ett igen (kanske två), och är ett antal tusen fattigare HELT I ONÖDAN!! Jag är less, jag är jävligt less!! Kan bara tänka mig hur Robin måste känna då det är han som måste fixa skiten.. Han har spenderat alla sina renovera-kök-fria-timmar på det där fanskapet.. Duktiga stackare!
Är inte alls lika lycklig över att behöva åka till sollentuna imorgon.. gud vet hur lång tid det kommer ta och hur mycket skit tysken kommer att lura i mig.. jag har ju Vera med mig förstås och tänk om vi blir där flera timmar??? Hur fan ska det gå?? I ett garage ensamma med en galen tysk..
Bläää.. ja ja... fortsättning följer antar jag...

Later

Kommentarer
Postat av: Laura

stackars, stackars, STACKARS DIG!!!!

2008-08-24 @ 17:14:34
Postat av: Åsa

Nä stackars Vera, hoppas allt e bra nu då.. Och vilken otur med bilen ni verkar ha.. Hoppas det löser sig.. Kul att läsa din blogg med! Kram

2008-08-24 @ 20:00:18
Postat av: Cissi

var väll gratis med buss för er va ?? :)



jobbigt med bilen, kan den inte bara funka!

2008-08-25 @ 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0