Night from hell

ZZzzzz... worst night of my life.. Gick och la mig sent igår för att jag ville kolla på american idol när Mariah Carey var med, tönt som jag är.. Så kom i säng typ kl 1.. Hann väl inte mer än att lägg mig till rätta innan lilla Vera vaknade och var hur pigg som helst.. Och vi är så otroligt bortskämda då hon alltid har sovit hela nätterna, vi är liksom inte vana vid det där nattvankandet.. Så i natt var det KATASTROF!! Eftersom jag ska bli så smal och smärt tills i jul (går great by the way) så var jag hungrig som en gnu, trött som en bäver (då jag i vanliga fall inte kan hålla ögonen öppna längre än 22), och sur som en omogen biggarå.. Så att ta hand om en nyfiken 6 månaders stod inte högst upp på min önskelista just då!

Så det blev ett evigt vankande fram till 03.30 då jag ääääntligen fick somna om.. Eller vi, rättare sagt, Robin var minst lika delaktig i vad som kändes som "the night from hell"..

Upp och hoppa kl 8, då var det bara att se glad ut, mata, byta blöja och underhålla för allt jag var värd!!
Fick dock somna om 45 min på förmiddan men är ändå ack så trött... Zzzzz
Skulle ju kunna sussa en stund me henne nu också, men har haft viktigare saker för mig.. Våra bästa år, gott folk! Cant miss it! Tror dock fortfarande att snubben som skrivit manus har en ganska brutal psykos... seriöst...

Så noooo Peter, festa är det absolut sista som min arma slitna kropp ens vill tänka på idag..
Jag sitter hellre här...och luktar på bebisen...


Fabian... ska vi äntligen lyckas?? Hope so...


Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0