30/8

Var på kräftskiva/bowling/MP igår...
NIIICE!!
Vi ses för sällan ladies!!
Vackra, höggravida Jenny (inte jag) var lekledare och en väldigt bra sådan.. Hon höll alla deltagare försedda med vätska kvällen igenom.. aldrig funderat på att bli bartender?? :-D Puss
Vi var hemma hos Gudrun i jakan och spelade större delen av kvällen vodkaleken.. vilken går ut på att ingen går törstig därifrån.. haha, ja det var kul!

Sen bar det av till bowlingen.. Alla var riktigt, RIKTIGT dåliga... Jag som var den som vann förra gången kände ganska stor press men tog bara hem andraplatsen.. Fortf med vääldigt låga poäng!  Starkt jobbat tjejer! Jag utmanar er vilken dag som helst! :-D

Sen begav vi oss till MP, var premiären där för mig (jo, faktiskt)
Some pics anyone??




Hungriga, lugna och städade





Lag nord




MP





Bulldog vs modell




Det obligatoriska tjejhänget på damernas



Tack för en skön kväll!
We must do it again sometime:-)



Dagens hit: All underbar sömn (som ändå inte var tillräcklig)
Dagens shit: Bakis som en bäver

Kommentarer
Postat av: Maria S

Ha ha ja vad dåliga vi var! Men vem vann egentligen?

2008-08-31 @ 23:30:20
Postat av: Jenny

Gudrun vann med typ 5 poäng eller nåt över mig..haha

2008-08-31 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0