Whats a girl to do?

Var i västerås idag hemma hos Fabian och Emmeli (stavning?) .. Shiiit vad kul det var att se er och shiiit vad fint ni har!! Nu blev vi änne mer taggade att fixa köket.. Robin står och slår bort det gamla kaklet as we speak! :-D
Fabbe labbe liten, vi ses aaalldeles för sällan! Hoppas att ni får det underbart där borta i den asiatiska delen av världen! Är bara liiite avundsjuk..:-S Emmeli (?) får komma och godkänna kaklet när ni kommit hem ;-)


Vera tog sina riktiga första kryptag idag... några stycken, innan hon insåg att det gick mycket fortare att bara hasa sig fram som hon gjort tidigare!! Hon e såå gooo!!!!
Hon är sex månader,och hon sitter, kryper, står själv med hjälp av tex bordskanten, hon drar sig själv upp till ståendes och hon går.. som den finaste travhäst med ordentliga kliv när man håller henne i händerna, och.... ladies and gentlemen......oh yes! SHE SAYS MAMA!!!! (Jag vet Robin, hon vet inte vad mamma är och hon pratar inte med mig.. men säger hon pappa eller?? Nooo... hon säger mamma, klart och tydligt då och då!!) Och jag tar åt mig.. skiner up som solen, springer fram och säger: Ja gumman? Vad är det??? Och jag tjatar, säger mamma, mamma, mamma, så fort jag får chansen:-D
Jag måste bara få skryta lite, jag menar, whats a girl to do?



Vera.. som dragit upp sig själv och pussar sig själv i spegeln!



Schas du vidriga kakel!!! SCHAS


Dagens fethit: Fabian o Emmeli och Veras första riktiga kryptag!!
Dagens shit: ????


Kommentarer
Postat av: maria

gulliga gulliga Vera!!

2008-08-12 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0