Vera sjuk

Har varit så aktiv idag.. Först tog jag en halvtimmes promenad för att möta upp mammorna jag skulle promenera med. Sen gick vi tillsammans på ytterligare en halvtimmed promenad, men då Vera är så aktiv och inte alls ville sitta i nån vagn så avbröt vi och gick till öppna förskolan i stället där vi blev nån timme.. Sen var det bara att ta sitt pick och pack och gå den 30 minuter långa vägen hem igen.. Observera att jag kunde tagit bussen (är ju trots allt gratis;-) But nooo.. jag gick.. Tror att jag blev av me 5 kg bara idag:-D

Vera är sjuuk..:-( Snorig stackarn...:-(
Hon är glad ändå, men snoret rinner och rinner och jag tycker så synd om henne, nyser och har sig...
Så imorgon ska jag inte lämna lägenheten utan mysa och mysa... Sköönt!
(Och ta igen våra bästa år förstås, då jag missade det idag:-D)

Dagens hit: Öppna förskolan
Dagens shit: Idioter på forum! Skottpengar!


Kommentarer
Postat av: Laura

I´m sooo sorry for the bacills, sooooo sooo sorry dude!!

2008-08-26 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0