Har ju gäst tofflor och hela baletten!

Nu har Linn och Patrik precis åkt i väg på nya äventyr i den stora stan, gallerian och skansen stod på dagens schema, tänk om man själv var lika aktiv..
Alltid trevligt med gotlands besök, och jag antar att det inte dröjer allt för länge innan Veras farmor visar sig i ytterdörren igen..med tanke på att när vi var nere i april så bokade hon flygbiljett redan samma dag vi åkte därifrån.. :-D Söt... you are welcome! Har ju gäst tofflor och hela baletten :-D

Gårdags kvällen var mysig.. I vanlig ordning så slutade det med två grabbar drickandes wiskey i soffan och två tjejer drickandes rötjut men tillhörande deeptalk på balkongen.. Så kul att vara med den kvinnliga varianten av ens pojkvän.. så att säga.. Äh de va nice, de va riktigt nice..
Blev aningen för mycket vin för mig dock, men mår tack och lov bra idag ändå.. Ikväll kommer mamma och äter middag här då hon inte träffat Vera på 2 veckor och börjar få abstinens:-D


Dagens hit: Patrik och Linn
Dagens shit: Att dom åkte









Lite fler dop bilder.. Men nu får ni inga fler, då kommer ni ju sluta läsa den här bloggen, och det vill jag ju inte!! :-D Det är ju nämligen roligast för föräldrarna med såna typer av bilder, jag vet..





O´learys Gotland




Hamnplan, jag och Robin






Högklint



Coolingen på märtas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0